анимацията за телевизионни програми в САЩ се разраства, често се основава на герои, познати от друга медия, и с голяма част от действителната (ограничена) анимационна работа, възложена на евтини азиатски работници. няколко популярни анимационни телевизионни последователности за деца биха могли да се възприемат като малко повече от реклами, тъй като те се основават на линии на играчки, включително He-Man and the Masters of the Universe на Mattell (1983-1985) и GI Joe на Hasbro (1983-1986), Трансформерите (1984-1987) и Моето малко пони (1986-1987).
основно в ретроспекция, филмите на Дисни са били възприемани като преминаващи през тъмна епоха през първите десетилетия след смъртта на Уолт Дисни през 1966 г. (въпреки по-стабилната поредица от касови успехи, отколкото по време на десенцията, в която Уолт е бил жив). провалът на "Черният котел" (1985), направен с амбициозен бюджет, беше предимно съвременен минимум.
акценти в анимация извън САЩ
в сравнение с американската анимация около началото на 80-те години, аниме и международните копродукции изглеждаха по-въображаеми и по-обещаващи.
Изображение 002B | Все още неназован Туит, дебютиращ в "Приказка за две котенца" (1942) | Неизвестен автор / публично достояние
Автор : Daniel Mikelsten
Коментари
Публикуване на коментар